Here Comes the Sun: Pequenas Reflexiones Sobre Turismo De Sol Y Playa
Wybuch pandemii spowodował upadek jednego z fundamentów gospodarki Hiszpanii: turystyki. „Here Comes the Sun” to socjologiczna, urbanistyczna, ekologiczna i kulturowa analiza narodzin i rozwoju turystyki „słońca i plaży” na wybrzeżu Morza Śródziemnego w Walencji.