John Williams w Tokio
We wrześniu 2023 r. John Williams, legenda muzyki filmowej, powrócił do Japonii po 30 latach, by po raz pierwszy wystąpić z orkiestrą Saito Kinen Orchestra. Muzycy podczas wspaniałego koncertu zaprezentowali utwory Johna Williamsa takie jak „Superman March”, „Theme from Schindler's List” oraz „Throne Room & Finale”. Na podium towarzyszył mu uznany dyrygent i wieloletni przyjaciel Stéphane Denčve. Program przedstawia zarejestrowany na żywo koncert w tokijskim Suntory Hall.