Kobiety zmieniają świat
Jak uczynić świat lepszym? Od znanych nazwisk po wschodzące gwiazdy – poznaj kobiety, które zmieniają świat. Żyją wśród naczelnych w dżungli, nurkują w oceanach, aby ratować planetę, odkrywają nasze pochodzenie w afrykańskich jaskiniach i testują nowe technologie w kosmosie. Kobiety zmieniają nasz świat i to, jak go postrzegamy. Oto ich historie!