Król Lew w Hollywood Bowl
Hollywood Bowl z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa” zamienia się w Lwią Ziemię, gdzie odbywa się pasjonujący koncert. Wydarzenie muzyczne poświęcone jest ewolucji serii, od filmu animowanego z 1994 roku po nagrodzony nagrodą Tony musical oraz filmy live action z 2019 i 2024 roku, sławiąc muzykę i postacie, które uczyniły ten tytuł globalnym fenomenem.
Hollywood Bowl z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa” zamienia się w Lwią Ziemię, gdzie odbywa się pasjonujący koncert, w trakcie którego ponownie spotyka się oryginalna obsada dubbingowa i aktorzy kultowego broadwayowskiego spektaklu. W wydarzeniu udział biorą Lebo M, Jeremy Irons, Nathan Lane, Jason Weaver, Ernie Sabella, Billy Eichner oraz tacy wychowankowie scen muzycznych jak Heather Headley i Bradley Gibson, a także goście specjalni, jak choćby North West i zdobywczyni nagrody EGOT Jennifer Hudson. Wydarzenie muzyczne upamiętnia 30-lecie tego nagrodzonego Oscarem i nagrodą Tony globalnego fenomenu, który stworzyły między innymi animacja, broadwayowskie sceny oraz live action.