LEGO Gwiezdne wojny Wakacyjna przygoda
Finn robi niespodziankę Rey, Poemu, Rose, Chewiemu, BB-8, R2-D2 i C-3PO, organizując zasłużony urlop na pokładzie ultra-luksusowego krążownika Halycon. Niestety, zostaje oddzielony od grupy i plan relaksowania się w gronie przyjaciół nie wypala. Dość nieoczekiwanie spotyka trzy Duchy Mocy: Obi-Wana Kenobiego, Anakina Skywalkera i Księżniczki Lei, które dzielą się z nim wspomnieniami nieudanych wakacji.