LEGO Gwiezdne wojny Świąteczna przygoda
Gdy przyjaciele Rey przygotowują obchody Dnia Życia, ta udaje się wraz z BB-8 na misję do tajemniczej świątyni Jedi, by zgłębić wiedzę na temat Mocy. Już na miejscu wyrusza w epicką podróż przez klasyczne sceny z historii Gwiezdnych Wojen, nawiązując kontakt z ikonicznymi postaciami i ich przeciwnikami w znanych z sagi miejscach. Czy zdąży wrócić na czas, aby świętować Dzień Życia?
LEGO Gwiezdne wojny Świąteczna przygoda to radosne i żartobliwe uhonorowanie sagi Skywalkera po wydarzeniach z Części 9. Znajdziemy tam różne ikoniczne postaci – bohaterów oraz ich przeciwników. W świątecznych nastrojach wszyscy przygotowują się do nadchodzącego święta Dnia Życia, lecz Rey udaje się z BB-8 na misję odnalezienia świątyni Jedi, która ukazuje się tylko tego dnia. Jest zdeterminowana, aby posiąść wiedzę znajdującą się w świątyni i przekazać tradycje i nauki Jedi swoim przyjaciołom. Na miejscu wyrusza w epicką podróż w czasie przez klasyczne sceny z sagi Gwiezdnych Wojen. Nawiąże kontakt z młodym i łatwowiernym Lukiem Skywalkerem, zmierzy się z Darthem Vaderem i Imperatorem. W czasie swojego rajdu przez czas napotka innych mieszkańców galaktyki: Obi-Wana, Yodę, Hana Solo, Kylo Rena, Mandalorianina i dziecko. W tym czasie w Sokole Millenium Finn, Poe, Chewie, R2-D2, C-3PO i D-O wraz z przyjaciółmi organizują najlepszą możliwą imprezę z okazji Dnia Życia! Czy Rey zdoła wydostać się ze świątyni oraz wrócić, by świętować Dzień Życia z przyjaciółmi i poznać prawdziwe znaczenie tego święta? A to wszystko w klimacie klasycznych filmów świątecznych.