Maurice's Bar
W 1942 roku w pociągu do nikąd była drag queen wspomina noc w jednym z pierwszych paryskich barów queer. Plotkujący goście przywołują mityczny bar i jego tajemniczego właściciela o żydowsko-algierskich korzeniach.