My Dad's on Death Row
Zbliżające się aresztowanie Johna Battaglii za naruszenie warunków zwolnienia warunkowego prowadzi do tragicznego wydarzenia podczas jego ostatniego spotkania z córkami. Dokument zagłębia się w mrożące krew w żyłach zbrodnie, wykorzystując wywiady z zabójcami, rozmowy z ocalałymi i bezprecedensowy dostęp do teksańskich więzień, oferując porywającą eksplorację prawdziwych zbrodni i ich następstw.