Pod włos
W dniu balu maturalnego Monica budzi się i odkrywa, że ma poważne kłopoty z fryzurą! Żeby dotrzeć do fryzjera, musi połączyć siły z byłą policjantką Liz, która pojawia się u niej w domu w poszukiwaniu skradzionego naszyjnika.
Po wieczorze eksperymentów z włosami Monica budzi się w dniu balu maturalnego i odkrywa, że ma poważne kłopoty z fryzurą! Desperacko próbując zaradzić katastrofie, a nie mając jak dotrzeć do fryzjera, musi połączyć siły z pechową policjantką Liz, która pojawia się w jej domu w poszukiwaniu naszyjnika wartego miliony dolarów. Nietypowy tandem stara się nie dopuścić, żeby naszyjnik wpadł w ręce podłego złodzieja biżuterii, i zadbać, żeby dziewczyna dotarła na bal maturalny na czas. Przy okazji Monica i Liz odkrywają, że mają ze sobą więcej wspólnego, niż myślały!