Zaplikowani
Kiedy jej mama ponownie wychodzi za mąż, Zoey znajduje się w bałaganiarskim, chaotycznym domu z głośnym ojczymem i trzema wymykającymi się spod kontroli przyrodnimi braćmi. Po dziwacznym wypadku ze smartfonem Zoey odkrywa, że ma magiczną aplikację, która pozwala jej kontrolować chłopców w jej życiu. Zachwycona szansą na przywrócenie porządku w swoim świecie, Zoey zaczyna nakazywać facetom w swoim życiu, aby zachowywali się lepiej, ale wkrótce okazuje się, że kiedy nie pozwalasz chłopcom być chłopcami, otwierasz zupełnie nowe problemy.