PORTRAITS DE VOYAGE : CÔTE D'IVOIRE - Le Wax
Sprzedawczyni opisuje różne rodzaje materiałów oraz wyjaśnia ich ciekawe nazwy i znaczenie w kulturze. Te wzory popularnych strojów w zachodniej Afryce są wykonane techniką nakładania rozpuszczonego wosku na materiał.