PORTRAITS DE VOYAGE : HAÏTI - Séismes
Ocalały z trzęsienia ziemi, które dotknęło Haiti w 2010 roku, opowiada o tej katastrofie oraz o tym, jak ludzie powrócili po traumie do normalności.