Stary młyn
Ten nagrodzony Oscarem film krótkometrażowy przedstawia dramatyczną noc w starym młynie, w którym przestraszone zwierzęta, w tym ptaki, nieśmiałe myszy, sowy i inne stworzenia, starają się pozostać bezpieczne i suche, w obliczu zbliżającej się burzy. Gdy ta przybiera na sile, koło młyńskie zaczyna się obracać i młyn może się rozpaść, ale w końcu burza cichnie.