The Little Matchgirl
Biedna, mała dziewczynka widzi wizje szczęścia w płomieniach zapałek, które zapala, aby się ogrzać. Film ozdobiony utworem Aleksandra Borodina „Kwartet smyczkowy nr 2 D-dur: część trzecia: Notturno (Andante)”.