Światełko
„Światełko” śledzi losy Miep Gies, sekretarki Ottona Franka. Przy wsparciu holenderskiego ruchu oporu Miep i jej mąż uchronili rodzinę Franków i mnóstwo innych osób przed nazistami podczas II wojny światowej. Być może znacie historię Anne Frank i jej życia w oficynie. Oto co działo się po drugiej stronie drzwi do kryjówki.
Oparty na prawdziwej historii serial „Światełko” opowiada o Miep Gies, młodej i beztroskiej sekretarce, która podczas II wojny światowej ukrywała rodzinę Ottona Franka. Przez niemal dwa lata Miep wraz z mężem Janem chroniła rodzinę Franków i innych, jednocześnie pracując, dbając o swoje małżeństwo i biorąc na siebie więcej odpowiedzialności niż ktokolwiek mógłby sobie wyobrazić. Podczas gdy miliony znają dziennik Anne Frank i historię życia jej rodziny w tajnej oficynie, „Światełko” to mniej znana opowieść o tym, jak zwykła sekretarka wykazała się niezwykłą odwagą w jednym z najczarniejszych momentów w historii.