De Smaak van Nederland
Janny van der Heijden, osobowość telewizyjna związana z kulinariami, bada kuchnię holenderską w programie De Smaak van Nederland, aby dowiedzieć się, czy typowe holenderskie potrawy nadal są w codziennym menu, czy też teraz wolimy szybkie i łatwe dania makaronowe. 24Kitchen przeprowadził obszerne badania i zna odpowiedzi na te pytania. W sześciu zaskakujących odcinkach, każdy z własnym motywem przewodnim, Janny wyjaśni, jak to naprawdę wygląda.