Zoete Spruiten
W Zoete Spruiten dzieci wyrażają swoją opinię na temat składników, których większość maluchów nie lubi. Na przykład o cykorii, brukselce i rybach. Jochem van Gelder przekazuje niekompletną opinię szefowej kuchni Robertie Pagnier, która następnie szuka rozwiązania. Gotuje danie inaczej i dba o to, by prezentacja zaskoczyła dzieci. Podpowiada też, jak przygotować dania bezpieczne dla dzieci.