De Streken van Wim
W programie „De Streken van Wim” flamandzki szef kuchni Wim Ballieu podróżuje po Holandii jeepem. W centrum pięciu głównych holenderskich miast rozstawia swoją mobilną kuchnię i przygotowuje różnorodne klasyczne belgijskie potrawy. Od Maastricht po Leeuwarden i wszystko pomiędzy, Wim chce poznać holenderskie miasta i ich mieszkańców. Przygotowuje dziesięć belgijskich klasycznych potraw – w tym hochepot, klops z wiśniami, purée ziemniaczane na maślance, gofry brukselskie – i wykorzystuje przy tym holenderskie składniki. Odwiedza rolników, hodowców i rzemieślników, aby zebrać typowe holenderskie smaki do swoich belgijskich potraw. Bo zaglądanie do sąsiadów może być nie tylko świetną zabawą, ale też przepysznym doświadczeniem.