Eveline's Asian Streetfood
W „Eveline’s Asian Streetfood” Eveline Wu pokazuje, jak przygotować najsmaczniejsze azjatyckie dania w 15 minut. Pokazuje, jak samodzielnie przyrządzić streetfoodowe azjatyckie dania. Wyjaśnia krok po kroku, jak szybko podać do stołu coś pysznego. W każdym odcinku przedstawia inną kuchnię, pozwalając widzom odkryć najlepsze dania z całego świata. Teraz będziecie je mogli przygotować sami.
W programie „Eveline’s Asian Streetfood” Eveline Wu pokazuje, jak przygotować najsmaczniejsze azjatyckie dania w mniej niż 15 minut. Eveline Wu jest szefową kuchni i właścicielką ośmiu restauracji. W każdym odcinku pokazuje, jak samodzielnie przyrządzić smaczne streetfoodowe azjatyckie dania. Wyjaśnia krok po kroku, jak szybko i łatwo podać do stołu coś pysznego. W każdym odcinku przedstawia inną kuchnię, pozwalając widzom odkryć najlepsze streetfoodowe dania z całego świata. Teraz będziecie je mogli przygotować sami w domu.