Mała Lola odwiedza miasto
Dołącz do Loli i baw się z nią wesoło w mieście, kiedy odkrywa deskorolki, wozy strażackie, sposób przechodzenia przez ulicę, zamawianie taksówki i nie tylko! Ten odcinek bezpiecznie i wesoło przedstawia środowisko miasta oraz działania Loli i jej przyjaciół.