Stitches
Zobacz, jak nasza mała przyjaciółka bawi się, odgrywając wymyślone scenki z filcowymi zabawkami. Jej bohaterem jest mały kaktus, Igiełek, który zaplątuje się we wszystko, co napotyka na swojej drodze. W każdym odcinku pojawia się nowe otoczenie, przynosząc trudne i zabawne sytuacje, z którymi Igiełek musi sobie poradzić.