Mała Lola na wsi
Dołącz do małej Loli i razem poznawajcie życie na wsi oraz uczcie się nazw zwierzątek. Wraz z Lolą i wesołymi zwierzątkami poznasz odgłosy zwierząt, różne potrawy i pojazdy w gospodarstwie. Dowiedz się także, gdzie mieszkają poszczególne zwierzątka.