O czym mówią włosy
„Co mówią włosy” to dynamiczny hołd złożony tożsamości, urodzie, kulturze i człowieczeństwu czarnych kobiet, wyrażony w sposób niepowtarzalny poprzez historie dotyczące włosów. Serial dokumentalny, w którym sześć różnych wspaniałych kobiet – Issa Rae, kongresmenka Ayanna Pressley, CHIKA, Marsai Martin, Chloe Bailey i Oprah Winfrey – opowiada swoje prywatne historie o włosach w rozmowie z Tracee Ellis Ross.