Tajniki kuchni dla duszy
W tym serialu kulinarno-podróżniczym sławna szefowa kuchni Alisa Reynolds zabiera widzów w podróż dookoła świata, poszukując duchowych związków pomiędzy tożsamością ludzi a tym, co jedzą. Po drodze Alisa zgłębia korzenie lokalnych potraw, odkrywając historie, tradycje i przepisy przekazywane od lat z ust do ust i z kuchni do kuchni.
W tym serialu kulinarno-podróżniczym sławna szefowa kuchni Alisa Reynolds zabiera widzów w podróż dookoła świata, poszukując duchowych związków pomiędzy tożsamością ludzi a tym, co jedzą. Po drodze Alisa zgłębia korzenie lokalnych potraw, odkrywając historie, tradycje i przepisy przekazywane od lat z ust do ust i z kuchni do kuchni i okraszając je odrobiną własnej inwencji.