Mr Hublot
Dl Hublot este un personaj retras și straniu, care suferă de tulburare obsesiv-compulsivă și care se teme de schimbare și de lumea exterioară. Sosirea Robotului Câine îi dă viața peste cap, el încercând să-și împartă casa cu prietenul cel băgăcios.
Dl. Hublot trăiește într-o lume în care personaje făcute parțial din piese mecanice conduc vehicule uriașe și coexistă în armonie. E o lume dominată de mașinării uriașe și de materiale reciclate. Introvert, straniu și suferind de tulburare obsesiv-compulsivă, dl. Hublot se teme de schimbare și de lumea exterioară. Soluția lui este să nu iasă niciodată din apartament. Însă apare Robotul Câine și îi dă viața peste cap, căci trebuie să-și împartă casa cu acest prieten băgăcios.