LEGO Marvel Răzbunătorii: Marea Demolare
Această nouă animație este a zecea producție din seria specială Marvel Lego. În această producție specială de la Marvel Studios și Lego, un tânăr care își dorește să devină erou și care este un mare fan al supereroilor, îl provoacă fără să vrea pe un răufăcător care intenționează să îi anihileze pe Răzbunători.
Această nouă animație este a zecea producție din seria specială Marvel Lego. În această producție specială de la Marvel Studios și Lego, un tânăr care își dorește să devină erou și care este un mare fan al supereroilor, îl provoacă fără să vrea pe un răufăcător care intenționează să îi anihileze pe Răzbunători. Omul de Fier și Răzbunătorii sunt întotdeauna pregătiți să salveze situația, dar atunci când te lupți cu răufăcătorii poate deveni complicat. Aici intervine Controlul Daunelor: să remedieze situația! Dar într-o zi total atipică, acest răufăcător puternic pune la cale un plan ca să îi distrugă pe Răzbunători, iar singura speranță din lume este un erou surprinzător: un tânăr muncitor neîndemânatic de la Controlul Daunelor, Dennis, care tinde să distrugă tot ce atinge. Oare va reuși Dennis să devină eroul care își dorește și îi va salva pe Eroii Supremi?