PORTRAITS DE VOYAGE : MEXIQUE - Jesus Malverde
În orașul mexican Culiacán, Jesús Malverde este omagiat. Considerat ca fiind patronul spiritul al săracilor și al traficanților de droguri, el este eroul popular al statului mexican Sinaloa.