The Phoenix of Gloucester
Charlie, un scriitor frustrat, este trimis în casa dărăpănată de la țară a bunicului său cel suferind, căruia trebuie să-i strângă lucrurile. Într-o ultimă întrevedere, bunicul său, acum într-un azil, îl roagă pe Charlie să-i aducă misteriosul „Phoenix”. Prin intermediul frumuseții naturii ce înconjoară casa și a întâlnirii întâmplătoare cu o artistă locală, Charlie începe să înțeleagă despre ce vorbește bunicul său.