Johnny Tsunami
Noul film original marca Disney Channel, „Johnny Tsunami”, spune povestea lui Johnny Kapahaala, un adolescent care face senzație cu placa de surf și care își părăsește căminul de pe insula din Hawaii, obligat să se mute într-o stațiune mică de schi din Vermont. Este prins în mijlocul unei vechi bătălii între schiorii de la o școală gimnazială din zonă și snowboarderii de la școala publică. Cu toate acestea, cu ajutorul bunicului său, devine cel mai bun atlet de pe munte.