Negative Space
Tatăl lui Sam e foarte rar acasă și pare să-și facă mereu bagajul pentru o călătorie de afaceri. De-a lungul anilor, Sam stabilește o legătură cu tatăl său, învățând cum să facă bagajul împreună cu el.