The Wolverine
Wolverine se întoarce și își înfruntă nemesisul suprem într-o luptă pe viață și pe moarte plină de acțiune care îl duce în Japonia modernă. Vulnerabil pentru prima dată și împins la limitele fizice și emoționale, Logan se confruntă nu numai cu oțelul letal de samurai, ci și cu lupta sa interioară împotriva propriei nemuriri; o luptă epică care îl va lăsa schimbat pentru totdeauna.