A World Without Beethoven?
În 2020, lumea va sărbători cea de-a 250-a aniversare a lui Ludwig van Beethoven. Compozitorul este considerat unul dintre cei mai mari inovatori ai muzicii clasice. Dar ce înseamnă asta cu adevărat? Cum ar suna lumea fără el? Fără geniul său, ar mai exista coloane sonore de film, jazz, albume conceptuale și multe altele, așa cum le cunoaștem?