Aliens of the Deep
Cineastul James Cameron face echipă cu savanţii NASA pentru a explora un lanţ muntos subacvatic care găzduieşte forme de viaţă unice. Aventura ne prezintă imagini extraordinare din lumea subacvatică.
Faceţi o călătorie unică în viaţă alături de regizorul James Cameron, distins cu premiul Oscar, în EXTRATEREŞTRII DIN ADÂNCURI - şi pătrundeţi într-o altă lume. Această incredibilă aventură subacvatică vă oferă o privire asupra incredibilelor creaturi care trăiesc într-o lume străină nouă, în adâncurile mării. Ar putea oare aceste forme de viaţă să ne ofere indicii despre viaţa pe alte planete? E o călătorie fascinantă pe care nu o veţi uita curând.