Uriașii din adâncuri
Mergeți sub nivelul mării pentru ca să urmăriți și să ascultați balenele și delfinii maiestuoși și fascinanți, în acest program care explorează comportamentul lor social și strategiile de vânătoare și analizează ce se poate face pentru a menține oceanele lumii pline cu acești giganți ai apelor.