Apollo Astronauts: Training Nasa's Moon Men
În 1969, Neil Armstrong a făcut istorie, el fiind primul om care a ajuns pe Lună, dar călătoria sa a început cu programul riguros de pregătire al NASA. Acest documentar explorează intensa pregătire fizică, mentală și tehnică ce a transformat niște piloți obișnuiți în pionieri selenari și punctează curajul și priceperea lor.