13 Factors That Saved Apollo 13
„13 Factors That Saved Apollo 13” spune povestea cutremurătoare a îndrăzneței misiuni de salvare NASA. În ciuda pericolelor, astronauții și echipele de la sol luptă contra timpului pentru a asigura o întoarcere în siguranță din spațiu. Prin interviuri în exclusivitate și imagini uimitoare, filmul explorează factorii cruciali care au asigurat supraviețuirea echipajului, cu orice preț.