Arta de a schia
După ce își dă seama cum să se îmbrace, Goofy iese pe pârtii pentru a face o demonstrație despre arta de a schia. Printr-o serie de glume și ghinioane, Goofy face demonstrații de viraje, schiind cu spatele și chiar săritura cu schiurile.