Corn Chips
Donald Duck curăță zăpada de pe trotuar când îl vede pe Chip 'n Dale. Pe ascuns, îi păcălește să-i îndepărteze zăpada cu lopata în timp ce el merge în casă să facă floricele. Veverițele devin conștiente de șmecheria lui Donald, intră în casa lui Donald, descoperă floricelele și le fură. Are loc o bătaie pentru popcorn, iar când Donald încearcă să îi scoată afară din casă, chip 'n dale „pocnesc” toată cutia de floricele, lăsându-l pe Donald să dea la lopată încă o dată - de data aceasta floricele de porumb!