Atenție. veverițe la bord!
Flămândele veverițe Chip și Dale au ajuns la ultima ghindă când văd peste lac un copac încărcat de ghinde ce-i aparține rățoiului Donald. Furând corabia dintr-o sticlă a lui Donald, acest duo plin de resurse reușește să ajungă la copac, cu toată opoziția rățoiului. Veverițele îl scot din sărite pe Donald și sunt cele care râd la urmă.