Being the Queen
„Regina” folosește interviuri în exclusivitate valoroase cu cei care au cunoscut-o personal pe regină. Alături de imagini și înregistrări de arhivă îndelung căutate, acest documentar special de o oră ne oferă un prim-plan al vieții ei și al unora dintre cele mai importante și influente evenimente din istoria monarhiei britanice.