Bolt
Bolt este vedeta unui celebru serial de la Hollywood. Problema lui e că are impresia că lumea serialului e reală. Când e trimis din greșeală la New York, e hotărât să-și folosească super puterile uluitoare pentru a învinge răul și a-și găsi drumul către casă. Însă, pe parcurs, Bolt și haioșii lui tovarăși de drum descoperă că nu au nevoie de super puteri pentru a deveni eroi.
Pregătiți-vă pentru cea mai grozavă aventură câinească pe care ați văzut-o vreodată! Bolt este vedeta unui celebru serial de la Hollywood. Problema lui e că are impresia că lumea serialului e reală. Când e trimis din greșeală la New York și despărțit de stăpâna și colega sa de platou, Penny, Bolt intră în acțiune, hotărât să-și folosească „super puterile” uluitoare pentru a învinge răul și a-și găsi drumul către casă. Urmăriți săriturile și cascadoriile îndrăznețe executate de Bolt și tovarășii lui de drum în această incredibilă călătorie plină de acțiune, în care Bolt descoperă că nu ai nevoie de super puteri pentru a deveni erou.