Bunicile
Regizorul americano-taiwanez Sean Wang își îndreaptă camera asupra bunicilor lui (Nǎi Nai — bunica din partea tatălui și Wài Pó — bunica din partea mamei). Cele două locuiesc în aceeași casă și sunt inseparabile. Filmul prezintă viața lor de zi cu zi într-un mod haios și neașteptat: bunicile dansează, fac sport ca să alunge singurătatea. Te invităm să descoperi două vieți marcate de bucurii, dar și de suferințe. Împreună, bunicile și nepotul ne reamintesc că bătrânețea nu înseamnă neapărat că vom deveni irelevanți.