Chinez născut în America
Serialul este o ecranizare a revoluționarului roman grafic scris de Gene Luen Yang, și relatează experiențele dificile prin care trece un adolescent american obișnuit a cărui viață se schimbă radical după ce se împrietenește cu fiul unui zeu. Aceasta este povestea unui tânăr care luptă să-și formeze o identitate și este spusă prin intermediul familiei, umorului și mișcărilor spectaculoase de kung-fu.