Bușteanul de Crăciun de la Castelul Arendelle
De sărbători, creați o atmosferă de iarnă cu bușteanul de Crăciun de la Castelul Arendelle al Annei și al Elsei. Castelul este proaspăt decorat în acest an, cu elemente care amintesc de recenta călătorie a Annei, a Elsei, a lui Olaf, a lui Kristoff și a lui Sven în Pădurea Fermecată. Sărbători fericite din Arendelle!