Disney Parks Sunrise Series
În zorii zilei, primele raze ale soarelui luminează turlele Castelului Cenușăresei, pătrund printre ramurile remarcabile ale Arborelui Vieții și licăresc pe sfera scânteietoare a Navei Pământ. Este o priveliște asupra Parcurilor Disney cu care puțini oameni s-au delectat - răsăritul. Imagini înregistrate.