Cadet Kelly
În această fermecătoare comedie, Hillary Duff e Kelly Collins, o adolescentă pasionată de modă care e obligată să treacă de la hainele șic la uniforma kaki de la academia militară a tatălui ei. Kelly e cel mai neîndemânatic recrut care a picat vreodată instrucția de bază și nu reușește să se integreze. Colac peste pupăză, intră în conflict cu cadetul-șef Stone (Christy Carlson Romano), o comandantă dură și rigidă, hotărâtă s-o pună la locul ei. Kelly cea nonconformistă se străduiește să respecte toate regulile pentru a câștiga respectul lui Stone și reușește să-și lase amprenta asupra școlii.