Chang marchează
Chang, un adolescent asiato-american de 16 ani, pune pariu cu vedeta echipei de baschet a liceului că va reuși să bage slam dunk până la bal. Pariul îl motivează pe Chang, la cei 1,7 m ai săi, să învețe să bage slam, nu doar pentru a o impresiona pe Kristy, de care e îndrăgostit, ci și pentru a câștiga respectul colegilor de liceu. Dar, înainte să se înalțe și să bage cu adevărat un slam, va trebui să reflecteze la tot ce știe despre el însuși, prieteni și familie.