Cine ești tu, Cesar Millan?
Urmărește panta lui Cesar Millan de la imigrant ilegal sărac la dresor de câini celebru la superstar internațional. Alăturați-vă lui Cesar în timp ce pornește în turneul mondial în care povestește în direct, filmează noul său serial de televiziune în Spania și conduce mii de câini și proprietari într-o plimbare a haitei în Washington, D.C.