Uncharted Amazon
În jungla peruană, un furnicar mătăsos se luptă cu oboseala, în timp ce o mamă colibri își îngrijește puiul. Pe măsură ce ploile sezoniere se apropie, locuitorii pădurii tropicale se adaptează relațiilor ciudate și strategiilor inventive. Cu toate acestea, sosirea unei noi specii îi surprinde, provocându-le rezistența elaborată de-a lungul mileniilor de evoluție.