Un gigolo de doi bani
Deuce e curățător de acvarii și are nevoie urgentă de bani pentru a repara stricăciunile făcute în apartamentul unui client din Malibu, așa că hotărăște să practice cea mai veche meserie din lume.
În această comedie de mare succes, Rob Schneider interpretează cel mai amuzant rol al său de până acum. Deuce (Schneider) e curățător de acvarii și are nevoie urgentă de bani pentru a repara stricăciunile pe care le-a făcut în luxosul apartament al unui client din Malibu. Dar amuzamentul începe cu adevărat atunci când Deuce decide că singura soluție este să înceapă să practice cea mai veche meserie din lume, oferindu-și serviciile doamnelor de pretutindeni ca gigolo. O comedie irezistibilă, sălbatică și explicită care o să vă facă plăcere negreșit.